دانلود رایگان برنامه پولی جعبه موبایل
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
نظر سنجی
دیگر موارد
آمار وب سایت

اگر می خواهید مرجع گوشی های موبایل را داشته باشید ، اگر می خواهید گوشی جدید خریداری کنید، اگر می خواهید گوشی خود را تعویض کنید یا آن ارتقا دهید، این برنامه پاسخگوی شماست.
در این برنامه فشرده شده و کم حجم مشخصات کامل و قیمت موبایل های موجود در بازار با برندهای مختلف سامسونگ، سونی ، اپل ، نوکیا ، اچ تی سی ، ال جی ، و هواوی جمع آوری شده است.شما به راحتی می توانید گوشی موبایل مورد نظر خود را از طریق جستجو داخلی برنامه پیدا کرده و مشخصات ، نقاط قوت و ضعف و عکس آن را بدون نیاز به اینترنت و بصورت آفلاین مشاهده نمائید.قیمت های لحظه به لحظه هم با اتصال به اینترنت قابل دیدن می باشند.
از قابلیت های دیگر این برنامه می توان به مقالات ویژه اشاره نمود.این بخش با جمع آوری بهترین و بروز ترین مقالات درمورد گوشی های موبایل ، منبعی مطمئن برای کسب آگاهی لازم برای خرید یا ارتقاء موبایل می باشد. همچنین می توانید با دانستن نیاز ها و انتظارات خود از موبایل تان انتخابی سریع و بی دردسر از بین بیش 100 گوشی موبایل برتر بازار داشته باشد.
از ویژگی های دیگر این برنامه علاوه بر سادگی میتوان به کم حجم بودن و ارزان بودن آن اشاره کرد.
این برنامه دارای آپدیت می باشد و مشخصات تمام گوشی های موبایل موجود در بازار تا آخر پاییز 92 هم اکنون در برنامه موجود است.امیدواریم از این برنامه استفاده لازم را ببرید و با نظرات خود ما را در ارائه آپدیت برنامه یاری فرمائید.

هدف ما ارائه تمام محصولات بازار نیست ما بروز ترین و با صرفه ترین محصولات بازار را در برنامه خود گنجانده ایم.

*** توجه کنید که بعضی گوشی ها هنوز در بازار ایران نیامده یا به مدت کوتاه کمیاب می شوند در صورتی که از اتصال گوشی به اینترنت مطمئن هستید ولی قیمت یک محصول نمایش داده نمی شود یک محصول دیگه را امتحان کنید تا از عمکرد صحیح برنامه مطلع شوید***

دانلود

شکلک های محدثه

 




:: بازدید از این مطلب : 104
|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : ابوالفضل بلمچی پور
ت : جمعه 24 بهمن 1393
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی